Засідання педагогічної ради з теми «Формування самоосвітньої компетентності учнів – одне з найважливіших завдань вчителя у сучасній українській школі»
14.11.2017р. відбулося засідання педагогічної ради з теми «Формування самоосвітньої компетентності учнів – одне з найважливіших завдань вчителя у сучасній українській школі»
Проведена педрада у формі «семінару-тренінгу» з використанням інтерактивних вправ. Доповідач з даного питання заступник директора з навчально-виховної роботи Валінкевич Л.В. наголосила на важливість розгляду даного питання, яке тісно пов’язане з проблемною темою школи. Було висвітлено основні аспекти самоосвітньої діяльності учнів.
Педагоги працювали в групах, в яких їх розділили вибрані кожним кольорові геометричні фігури. Кожна група опрацювала своє теоретичне питання, вивчала його суть, далі спікери команд через інтерактивну вправу «навчаючи-учусь» знайомили членів педради з твердженням розглянутих питань. На педраді виступила вчитель початкових класів Заїка І.П. з презентацією «Аспекти освітньої діяльності в початковій школі». Про результати проведеної анкети «Рівень самоосвітньої компетентності учнів» в 4х, 9х, 11х класах розповіли: вчитель 4-А класу Горбовська Г.С. та практичний психолог Колесник А.А.
Щоб з’ясувати ставлення учасників педради до важливості розглянутого питання проведено вправу «Порожнє крісло». Виникла бурхлива дискусія навколо питання «Майбутнє освіти – за самоосвітою». І думки розділились на групи:
- майбутнє освіти – за самоосвітньою діяльністю;
- майбутнє освіти – за розумним об’єднанням традиційних та самоосвітніх форм навчання.
Дехто з учасників мав інші думки відносно цієї проблеми, то вони висловили їх і зайняли «порожнє крісло». Закінчилась педрада виробленням «Пам’ятки з самоосвіти для учнів школи» та прийняттям рішення педради.