Засідання педагогічної ради

За словами А.Ейнштейна, більшість учителів витрачають час на питання, покликані встановити, чого учень не знає. А справжнє мистецтво педагогіки полягає в тому, щоб з’ясувати, що учень знає або здатний пізнати.

02.11.2022 року відбулося засідання педагогічної ради на тему «Система оцінювання здобувачів освіти». Заступник директора з навчально-виховної роботи Макарчук Л.В. ознайомила педагогічних працівників з метою проведення засідання педагогічної ради, що стосувалася поглиблення знань про сучасні підходи до оцінювання, його функції та завдання; визначення сутності формувального оцінювання, його компоненти; дослідження інструментаріїв та методів, які використовують у запропонованих підходах до оцінювання. Також було озвучено результати анкетування учнів 6-11 класів щодо їх оцінювання.

У доповіді з основного питання заступник директора з НВР Макарчук Л.В. наголосила на нормативних документах та сучасних підходах до оцінювання навчальних досягнень учнів.

У процесі обговорення співдоповідачі звернули увагу на психологічні особливості оцінювання освітніх компетенцій учнів (Тимощук О.В.), специфіку формувального оцінювання (Шащук І.М.), своєрідність самооцінювання (Купріянчук О.М.) та взаємооцінювання (Бонковська Л. Ф.), особливості оцінювання роботи учнів у малих групах (Дмитренко М.В.), критерії оцінювання (Іщук Н.М.).

Неможливо не погодитися з Василем Сухомлинським, який казав, що на тернистому шляху навчання перед дитиною з’являється "ідол" – оцінка. Для однієї він добрий, поблажливий, для іншої – жорстокий, безжальний, невблаганний.І часто цей «ідол» створює для учня психологічний дискомфорт. Дитина починає хитрувати через страх отримати погану оцінку, говорить неправду батькам, ухиляється від навчання. Тому до оцінок слід ставитися дуже обережно та вдумливо, щоб учень не зневірився у своїх силах, а отримав надію на успіх. Оцінка має винагороджувати працелюбність, а не карати за лінощі. Це один з найтонших інструментів виховання.

/Files/images/2022-2023nr/zasdannya_pedagogchno_radi/2.jpg/Files/images/2022-2023nr/zasdannya_pedagogchno_radi/3.jpg/Files/images/2022-2023nr/zasdannya_pedagogchno_radi/4.jpg/Files/images/2022-2023nr/zasdannya_pedagogchno_radi/5.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 14