Педрада “Забезпечення мобільності вчителя і учня шляхом формування інформаційних та комунікативних компетенцій”
28 грудня 2017 року відбулася педрада “Забезпечення мобільності вчителя і учня шляхом формування інформаційних та комунікативних компетенцій”, у якій взяли участь учителі ПМК точних дисциплін.
Стрімка еволюція інноваційних технологій сприяє виникненню нових професій і, як слідство, зростає потреба в досвідчених фахівцях технічних та природничо-математичних дисциплін. Для стимулювання процесу навчання необхідне більш ефективне освітнє середовище: освіта сьогодні стає ключовим чинником розвитку інноваційної економіки України.
Під час виступу вчителя інформатики Колесник О.О. «STEM – освіта як один із напрямків Нової української школи» колеги ознайомилися з STEM – освітою, що поєднує в собі міждисциплінарний і проектний підходи, основою для яких є інтеграція природничих наук у технології, інженерну творчість та математику.
Під час виступу було зазначено, що STEM – освіта розвиває здатності до дослідницької, аналітичної роботи, експериментування, критичного мислення.
Впровадження STEM – освіти у навчальний процес загальних закладів середньої освіти передувало ряд факторів, а саме :
- популяризація інженерно-технічних професій, проінформованість про можливість кар’єри в технологічній сфері;
- формування освіченої, креативної, спроможної розв’язати сучасні науково-технологічні проблеми особистості;
- замовлення виробничої галузі;
- вимоги сьогодення щодо успішної соціалізації молоді;
- модернізація змісту освіти.
Також у ході виступу було наведено приклади із опанування дослідницьким методом навчання.
В роботі педради брала участь Мельник Н.В., яка висвітлила питання «Компетентний учитель – запорука реалізації компетентнісного підходу до сучасного освітнього процесу», а саме звернула увагу на онлайн сервіси для створення опитування учнів (Google Форми, Kahoot!, Майстер-Тест, Online Test Pad, LearningApps).