Фестиваль педагогічної творчості триває …

30 січня у 7 - В класі був проведений відкритий урок з алгебри вчителем Литвинчук Валентиною Григорівною на тему «Функція» . Урок був надзвичайно цікавим та інтерактивним, що занурив у світ чисел та формул.

Метою уроку було ознайомлення учнів з поняттям «функції». Підготовлена презентація до уроку сприяла формуванню компетентностей учнів.

Учні були активними, зацікавленими, задоволеними проведеним уроком, дякували вчителю.


/Files/images/2019_novini/festival_pedagogchno_tvorchost_triva_/P1300051.JPG /Files/images/2019_novini/festival_pedagogchno_tvorchost_triva_/P1300053.JPG

Бінарні уроки розвивають потенціал самих учнів, спонукають до активного пізнання навколишньої дійсності, до осмислення і знаходження причинно-наслідкових зв’язків, до розвитку логіки, мислення, комунікативних здібностей. Саме таким був відкритий урок – подорож Країною Знань, проведений вчителями Дмитерчук А.І. та Ольшевською Н.І. на тему : «Іменник. Таблиці в тексті» 22 лютого у 3 – В класі. На даному бінарному уроці вчителі вдало поєднали інформатику та українську мову. Завдяки підібраним завданням діти були зацікавленими, активними. Присутні на уроці колеги відмітили високий рівень актуальність, тісний міжпредметний зв'язок уроку та дякували за урок.


/Files/images/2019_novini/festival_pedagogchno_tvorchost_triva_/IMG-510d2b93f9b1e4e81c6a432d1f4f5532-V.jpg /Files/images/2019_novini/festival_pedagogchno_tvorchost_triva_/IMG-874dd8ffb437887e631317971ebc7b42-V.jpg/Files/images/2019_novini/festival_pedagogchno_tvorchost_triva_/IMG-396e7a3d3729318e04dd3a6d817bbb6f-V.jpg

27 лютого досвідчений вчитель, вчитель-методист Вазінська Галина Григорівна на високому методичному рівні провела відкриту пару уроків з алгебри і початків аналізу в 10 – Б класі на тему: «Тригонометричні рівняння». Під час проведення уроків узагальнено і систематизовано матеріал теми. Використовуючи різноманітні форми роботи на уроці, повторено великий об’єм теоретичного матеріалу.

Упродовж двох уроків учні виявили високу активність, практично застосовували набуті знання з теми, працюючи в групах. Логічно, точно, конкретно відповідали на поставлені запитання. Показали достатній та високий рівень знань з теми. Вчитель, контролюючи роботу учнів, які працювали біля дошки, одночасно проводив усний рахунок з іншими під гаслом : «Для тих, хто швидко мислить!».

Присутні на уроці вчителі та адміністрація ліцею відмітили професіоналізм, креативність, творчість, уміння володіти класом. Дякували вчителеві учні та колеги.


/Files/images/2019_novini/festival_pedagogchno_tvorchost_triva_/IMG-b9c1dac8eaf66a1483341bb87600c5c1-V.jpg /Files/images/2019_novini/festival_pedagogchno_tvorchost_triva_/IMG-b9ced9b8cc2888b6158ba3ac63cd74ac-V.jpg /Files/images/2019_novini/festival_pedagogchno_tvorchost_triva_/IMG-f9185e3b3450016e28a79a88cd718c17-V.jpg

Підготовці до зовнішнього незалежного оцінювання відводиться багато часу як учнями, так і педагогами. А ЗНО з математики – один з тих іспитів, про які здобувачі освіти турбуються найсильніше, а тому й готуватися починають раніше.

На що звернути увагу при підготовці до ЗНО з математики, як підступитися до важких задач і вибудувати правильну підготовку учнів – поділилася на майстер-класі «Стратегії підготовки учнів до ЗНО з математики» вчитель вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель Сукач Тетяна Вікторівна зі своїми колегами 13 березня. Слід зазначити, що Тетяна Вікторівна систематизувала власні педагогічні здобутки і, разом з тим, вказала на виявлені проблеми в підготовці учнів до ЗНО. Такий майстер-клас був доречний не лише для вчителів математики. Він дав змогу колегам обмінятися думками.

Майстер-клас пройшов змістовно, мав високий методичний та професійний рівень та якісний мультимедійний супровід. Як наслідок, були надані психолого-педагогічні поради та методичні рекомендації щодо якісної підготовки учнів до ЗНО з математики.


/Files/images/2019_novini/festival_pedagogchno_tvorchost_triva_/sukach/P3130067.JPG /Files/images/2019_novini/festival_pedagogchno_tvorchost_triva_/sukach/P3130073.JPG /Files/images/2019_novini/festival_pedagogchno_tvorchost_triva_/sukach/P3130080.JPG

Захопити учнів математикою є складною справою. Але вчителю математики Мороз Ірині Валеріївні це вдалося за допомогою дидактичної гри. Завдяки вдало підібраним завданням, учні здійснили подорож в «Князівство десяткових дробів».

5 березня, виборюючи членство в «Академії математичних наук», учні 5 – Б класу проявили для всіх присутніх активними, організованими, показали набуті теоретичні знання та продемонстрували сформовані компетентності з даної теми. Слід зазначити, що ніхто не залишився байдужим на уроці. Присутні вчителі разом з учнями здійснили подорож до «Князівства десяткових дробів». Результати подорожі засвідчують кропітку методичну роботу Ірини Валеріївни при підготовці до уроку.


/Files/images/2019_novini/festival_pedagogchno_tvorchost_triva_/IMG-e6b10ca77412c01258b7883217cd4921-V.jpg /Files/images/2019_novini/festival_pedagogchno_tvorchost_triva_/IMG-e884057e4ca8dc631d14fa95667fd6e7-V.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 461